28/6

Oj vad veckan spinger iväg, redan tisdag och jag bara njuter av ledigheten :)
Har mest tagit det lugnt dessa två dagar. Igår spelade jag minigolf med Emil och Linnéa, det gick dock inte så bra så vi pratar inte mer om det. På kvällen åt vi en god middag som dom hade kokatihop och sedan blev det filmkväll. Emil väckte mig vid 10 i morse och då började han baka scons till frukost, det var mycket uppskattat sedan tog jag en powernap i soffan innan jag duschade och begav mig ut på stan en sväng. Har nydligen slängtihop två after eight kladdkakor då jag tänker överraska mina kollegor med en till kvällens personalmöte.
Imorgon ser det ut att bli stekar väder och om planerna går som ja vill, beger vi oss till stugan på eftermiddagen för att bada, åka vattenskidor och steka i solen :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0