Midsommarafton

Då vare midsommar och den har spenderats på ett helt nytt sätt i år. Har bara slappat hela dagen med Christofer. Vid middagstid tog jag en dusch och sedan åkte vi till han för att äta men när vi kom dit fann vi ingen mat ...

Vi beställde då kolgrillat från golden och hade en super mysig middag :) Sedan somnade jag en stund på han soffa och har nu varit hemma en snabbis för att mata molly samt att byta om till arbetskläder. Har tagit på mig nattarbete och just nu känndes det jätte jobbigt men jag tänker på alla de pengar som kommer att strömma in nästa månad :D

En lite annorlunda midsommarafton måste jag säga men har i alllafall fått vara med någon jag tycker mycket om :)
Nu äre dax att bege sig. Ha en trevlig kväll allesammans!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0