Midsommardagen!


Nattarbetet gick bara fint! Vid ett fick jag ett mycket oväntat besök av min underbara vän Olivia som har lurat lycksele med att hon inte skulle komma hem förrän om några veckor. Åh vad jag blev glad av att se henne, höll nästan på att fälla en tår när jag såg henne bakom kassan.

Lotta lämnade mig ensam vid 01,00 och det var hyfsat lugnt fram till efter två, närmare halv tre började det komma folk som var hungrig. Det blev en jämn ström fram till halv fem och sedan var det bara att börja städa upp stationen. Fanns en hel del skräp ute på gården och golven i butiken var inte dom renaste tills jag tog fram moppen vill säga :)

Hade fin besök av Andreas & Jonas som gjorde mig sällskap i närmare tre timmar tydligen. Det var mycket trevligt och jag fick mig några fina skratt :) heheh Tack vare att dem var där gick tiden lite fortare medans jag städade.
Vid 8 kom i allafall tobias och bytte av mig så jag fick gå hem :) Somnade fan direkt jag la mig i sägen och vaknade när väckarn ringde klockan 14,00

Har bara legat i soffan sedan dess och nu ska jag väl börja göra mig i ordning för att åka tillbaka till jobbet. Ikväll blir det inget nattarbete, så jag får gå hem förhoppningsvis vid 00,00 och då blir det chips och film i soffan innan jag somnar :) Längtar redan efter att få krypa isäng. Får önska alla som drar till Örträsk en trevlig kväll och kom ihåg att dricka med förstånd, det kommer trots allt en dag i morgon med ;) haha Nästa år hoppas jag kunna vara med er och fira midsommar :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

hahah min lugg där är fan det värsta jag sett

2011-06-26 @ 03:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0