Onsdag

Godmorgon, godmorgon :) Vaknade för snart en timme sedan och sitter nu och läster internet tidningen iväntan på att pappa ska hämta mig. Somnade hos Christofer i natt och han drog iväg till jobbet vid 7, inget jag dock la märke till förutom att jag fick större plats i sängen :)

Är fortfarande lite snuvig och hes men annars känna förkylningen hyfsat bra :) Ska bege mig på apoteket idag och se om det finns någon dunder medecin åt mig så jag blir av med det här.

Imorgon återgår jag till arbetet, får en liten sovmorgon fram till 11. Imorgon lämnas mina föräldrar även mig helt ensam udnder midsommar helgen eftersom de beger sig till Sundsvall och firar med släkten där. Jag får se det som ett stort + att på söndag natt när jag kommer hem så är i allafall Emil & Linnea hemma :) Och att Eric samt Jenny kommer någon gång under nästa vecka :) Men jag är fortfarande lite besviken över att mina föräldrar lämnar mig och molly på midsommar. Vad ska jag göra under dagarna eftersom jag jobbar kväll och inte har någon att umgås med ? Alla flyr väl från stan kan jag tänka mig. Jaja om inte annat hoppas jag på regn så jag och olly med gott samvete kan mysa i soffan till en film :)

Nu ska jag kanske gå och fika/äta med svärfar om jag vågar innan pappa kommer :P

Tjineling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0