Sista natten

Som jag är ensam hemma, imorgon kväll kommer familjen hem igen. Det roligaste med det är att Emil & Linnea är med! Har inte träffat Linnea sedan nyår då dom va här så det ska bli riktigt roligt :)
Kvällens arbetspass gick iallafall bra att jobba men oj vad trött jag blev i huvududet när klockan närmade sig 22 och jag hade två timmar kvar. När jag kom hem kröp jag ner i soffan med lite chips och en film. Det var hur jävla skönt som helst att bara ta det lugnt. Nu ska jag städa undan och sedan krypa isäng. Sista arbetsdagen i morgon, om jag inte väljer att ta på mig ett extra pass på måndag kväll som jag har fått erbjudande om, jag ska suga på karamellen tills i morgon.


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0