Söndag hela veckan, söndag hela veckan lång

Då vare äntligen söndag och sista dagen av jobbar helgen :) Hade bett mamma ringa och väcka mig vid 11, men jag var så fruktansvärt trött  att jag somnade om till halv ett. Har haft ont i huvudet i princip varje dag den här helgen, så tror jag ska tacka nej till extra arbetet imorgon, kan behöva vila ut ordentligt. Under eftermiddagen har jag städat lite och sedan bara latat mig framför tvn :) Snart ska jag ta mig en dusch och sedan åka på ICA och införskaffa mig nån middag innan jag beger mig till jobbet igen. Känns bokstavligttalat som att jag bara sovit, jobbat hela helgen. Skönt att det snart är över. Tjingeling!

Järn gänget den 7 juni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0