Söndag !

Har spenderat en del av helgen i stugan. Åkte dit direkt efter jobbet i fredags. Kvällen bjöd på två timmars gäddfiske med pappa men jag fick så klart ingen napp. Pappa hade på en gädda på 2-3 kg men när jag skulle håva in den så slapp den, men då hinner den växa till sig. Jag har kört gräsklippartraktorn i sinne och det är ju så roligt :) Min kusin kom dit med en av sina häster och ett föl som inte alls är många veckor, och det var så gulligt :) Det är så roligt när hon har hästarna i stugan, det ger en så härligt känsla :)

Igår efter middagen körde jag hem och duschade sedan mötte jag upp Andrea, Johanna och Charlotte och gick in på hottan, men eftersom jag och Andrea var nykter stannade vi endast typ 30 min eftersom det sög!
Vi hyrde film och köpte lite snacks sedan åkte vi till mig och såg film till halv 4 i morse. Sedan blev det sängen och jag hade ställt väckarn på kvart i 9, eftersom jag inte ville sova bort dagen. Ska börja jobbar 06,45 imorgon så vill gärna kunna somna ikväll så jag inte försover mig.
Låg kvar i sängen till halv 11 och såg film och käkade frukost. Nu har jag klätt mig och ska snart hämta Linus och skjussa han till jobbat. Jag ska in på statoil en sväng, sen får vi se vad dagen har att erbjuda, ska iallafall få träffa en efterlängtad pojkvän som nu har muckat, så nu ska vi väl inte behöva va ifrån varandra flera veckor irad så mycket mer :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0