Städarn

Kvällen började med att jag städade mitt rum och efter några veckor packade jag äntligen upp kläderna jag har med mig från umeå. Mamma torkade golvet i rummet och la in en matte, så det blev så fint, nu ska det då fan i mej inte finnas nå spindeljävlar där!!

Efter att jag städat åkte jag till Matte och sedan drogvi vidare till Umgransele där hon har en studa som hon har tänkt renovera upp i sommar, kommer nog att bli bra :) Sedan hade hon med sig en fikakorg som vi åt upp vid den fina badstranden som fanns där, innan vi åkte hem. Har tagit en kvälls smörgås och tittar på scrubs, och ska snart krypa till kojs. Ska upp tidigt i morgon för nio hämtar pappa mig och då beger vi oss mot umeå, för en heldag där.
Kanske kan lura pappa till att äta kinamat till lunch ;P hehe

Hoppas alla får en bra onsdag, och hoppas det inte är allt för varmt ute i morgon så jag svettas ihjäl på stan :P

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0