Underbara tisdag

Efter en supergod tackomiddag så åkte jag till Christofer en snabbis innan jag for på mötet. På vägen dit smög jag in på laget på statoil och lämnade kakan jag bakat till mötet och lyckades tydligen med det så att ingen såg. Eftersom jag kom sist till mötet så undrade dom vem som lämnat kakan och jag låtsades som inget och lyckades lura hela gänget, utom lena som visste att jag skulle baka :)

Var i allafall underbart att träffa Christofer igen, kändes som det var länge sedan och det kändes riktigt tråkigt att lämna honom och familjen för att åka på möte. Vi tog i allafall rekord med mötet det tog endast två timmar + lite extra tid för fotografering och ombyte till våra nya smurftröjor.


Imorgon ska vi upp tidigt och packa ihop utflyktsväska för att åka till Lillholmträsk. Imorgon ska jag ta mitt första dopp för iår, förhoppnignsvis åka vattenskidor om inte båten oväntat skulle haverera och även testa den nya gummiringen som pappa har införskaffat :) Matilda kommer att följa med och det kommer bli så roligt :) När vi sedan anländer till Lycksele så har förhoppningsvis Eric och Jenny anlänt också.
Nu äre väl dax att dra sig mot sängen så man orkar upp, gonatt!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0