21/3


Om en månad fyller min hemliga älskare 20 och jag måste säga att även fast det är några veckor dit, så har jag lite panik eftersom jag inte vet vad jag ska ge pojken. Får väl om inte annmat googla mig fram till svaret. haha
Tycker lite synd om min pojken i veckan han är ute på överlevnad, han får ingen riktigt mat (förutom typ skägglav och te) och inte heller får han snus på hela veckan. Jag är faktiskt lite glad att jag inte behöver vara där och höra på snället som jag kan tänka mig kommer uppstå. Hihih

Idag har vi i allafall haft critical friends + rapport semniarium och det gick bara fint de. Imorgon är den stora dagen då vi ska redovisa inför företaget, men det kommer nog gå jätte bra :)
Efter plugger följde jag med emma till strömpilen. Shoppade inte alls idag, förutom ett paket fil.

Sitter hemma i soffan nu och tare bara lugnt. 20,30 ska jag och Sara på bio och se hur många lingon finns det i världen? Tror den kommer vara riktigt bra! Nu ska jag kanske diska undan så de är fint när jag kommer hem senare.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

vill veta om filmen var bra sen!

2011-03-21 @ 18:55:42
Postat av: Cajsa

Just de, hur va filmen ??

2011-03-22 @ 19:01:47
URL: http://cajsafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0