3 månader kvar!

Om tre månader får jag handla på systembolaget! Fatta att tre månader kommer gå as snabbt! Om tre månader är jag inte enbart 20 år gammal utan då äre även sommar och kanske jag till och med har sommarlov och om inte äre inte mångar dagar kvar.

Nu till nåt helt annat, jag har nydligen kommit hem efter att ha besökt mig pappa. Han mådde bara fint och nu väntar han på att få höra om läkarna kanske ska sätta in någon slags apparat i hans bröst som ger ifrån sig stötar om hans hjärta slår ojämna slag. Om dom inte gör det får vi se vad dom hittar på med gubben. Hoppas i allafall att han är hemma till helgen :)

När jag var hos pappa så ringde min kontaktperson från lerstenen angåente tapetseringen, han hade då varit på kontoret och kollat vart min lapp tagit vägen, av okänd anledning så hade den hamnat på sidan av ...
Men han hade i allafall nu ordnat så att det kommer en målare till mig i morgon och påbörjar taperseringen.
Min kontakperson trodde att målaren skulle dyka upp hos mig kring 07,30 så det blir en tidig morgon i morgon, men det är bra det för då hinner jag äta en ordentlig frukost. Har lyxat till och köpt verum hälsofil och havrekuddar så det ser jag rent fram emot att få äta :) Kanske tjuvsmakar lite till kvällsfika om jag inte hittar nåt annat :P haha

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0