Äntligen Lördag!

Äntligen är det lördag och jag tog en ordentlig sovmorgon. Hade hoppats på att jag skulle orka klivia upp kring halv 10 men den blev visst halv 11. Har hunnit göra mig i ordning och bädda sängen. Nu ska jag försöka duka fram frukost/lunch och sedan får jag se vad dagen har att erbjuda.

Pappa ringde för en stund sedan och frågade om vi kunde hämta honom om dom skriver ut homon idag. SJÄLVKLART!! hade mamma sagt, så nu väntar vi på besked från doktorn om han får komma hem eller om han måste ligga kvar. Igår gjorde han i allafall den omtalade operationen då dom la in en slags platta i pappas bröst och sedan sövde dom ner honom och gjorde nåt så han fick hjärtrusning, för att kunna ställa in vilken slags stöt som apparaten ska ge pappa om han får hjärtrusning i framtiden. Operationen hade i allafall gått bra. Hoppas han blir utskriven idag!

Ha en bra lördag i det fina väderet!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0