Äntligen!!

Nu äre äntligen klart!!
Nu sitter taperterna på plats efter 3 dagars arbete för målaren. Jag har nyss moppat klart golven men tror jag måste ta en vända till nästa vecka för det känns ändå inte som att dammet från spacklingen & slipningen försvann. Det har som hunnit gro in i golvet. Men nu äre då otroligt fint här hemma :)
Nu ska jag bara hänga upp lite på väggaran så kommer det bli awesome!!

Ikväll har jag varit på bio med tjejerna och sett black swan. Den var faktiskt riktigt bra :P
På vägen hem överraskade jag pappa med besök och inte nog med det så hade jag köp med både aftonbladet + en pocket som han ville ha. Han blev så glad :) Stannade tills 21,30 innan jag åkte hem. Förhoppningsvis ska jag inte behöva häla på han nåt mer på sjukan nu. I morgon åker jag hem. Planerar för att klivia upp tidigt och ta bussen som går 10,00 från NUS. Pappa blir kvar över helgen men hoppas få lämna ume på måndag om allt går som det ska imorgon och två dagar framöver. När dom nu sätter in hans peace maker.

När jag komme hem tog jag fram damsugarn och sedan moppen jag fått av min hemliga älskare :) Åh saknar han och endå har vi bara varit ifrån varran en vecka typ. Bara en vecka kvar tills han kommer hem nu :P Låt denna vecka gå fort!!!
Blev en liten paus i moppandet då min bror ringde och vi surrade typ 30 min. Var länge sedan vi pratade. Måste försöka spara ihop lite pengar så jag kan ta mig råd att åka ner till han i vår :)

Nu ska jag göra i ordning lite inför hemresan imorgon innan jag lägger mig.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0