Back in town

Har nydligen kommit tillbaka till lycksele igen. Har verkligen haft det underbart där borta. Igår körde vi skoter i mörkret och det var så mysigt även om min älskare körde fast några gånger. Sedan blev det familjemys framför tvn innan vi la oss. Jag och min älskare fick dela rum med hans storebror upppe på en vind. När jag egentligen trodde att det skulle bli varmt under natten har jag i stället legat och halv fryse. Vaknade kring halv 9 och då var jag sist upp! Åt frukost och ca en timme senare och fram till 16,00 var jag ute. Har under dagen hunnit bygga en snösoffa i solläge där jag även somnade ett tag. Äte lunch ute vig öppen eld och åkt skoter. Har mest bara legat i solen och känt lugnet, äte en massa typ. Nu jag i allafall jag och min älskare tillbaka hemma hos han eftersom han buss jävel går ap tidigt i morgon så jag måste skjussa han.

När han kommer ut från duschen blir det säkert en film som jag säkert kommer somna rätt snabbt till.
Har i allafall haft världens mysigaste helg än så länge :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0