Boring!



Ja nu har jag diskat undan, tänt alla ljus så det är så mysigt här, sitter även i min mössa jag fått av min hemliga älskare och myser. Har inget att göra och är uttråkad!
Ringde hem fick inget svar, ringde matte och fick inget svar. Känner att jag är dissad ikväll! Ja då får jag väl plocka fram min vän damsugaren då, eftersom jag inte har nåt bättre för mig. Har till och med nyss vare och städa lite i garderoben.

Om en timme börjare i allafall DH och sedan äre couger town :) Känner att jag inte behöver lägga mig tidigt ikväll heller eftersom jag är ledig imorgon så kanske tilloch med kan se en film sen om jag orkar förstår.

Blev helt plötsligt sugen på ett glas vin, synd det inte finns nåt hemma bara. När man är ume kan man dricka vin när man vill eftersom man inte behöver tänka på att man kanske ska köra bil senare under kvällen. haha


Kommentarer
Postat av: olivia

skypade med lisa och visste inte hur man skrev på skype, så kunde bara ignorera dej typ. vi får ta det en annan kväll! (börjat snusa igen?)

2011-03-22 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0