Fredag


Åh vilken härligt fredags förmiddag jag har haft. Sovde till 10,30 och såg sedan kvar och drog mig. Fastnade framför tv när jag åt frukost. Sen vare bara att hoppa in i duschen, och det är alltid så skönt att duscha hemma. Dock duschade jag nog för länge eftersom varmvattnet tog slut. haha

Sen sminkade jag mig och blåset hår. Tog på mig student kläningen och gick omkring iden. Sen blev det lite tråkigt när jag blev tvungen att ta på mig vanliga kläder för att bege mig ut på stan. Gick på Åhléns och hittade tre nya nagelack och nya örhängen :)  Sen hämtade jag ut mina gardiner som jag får hänge upp på söndag när jag kommer tillbaka till Umeå.  Nu sitter jag bara i soffan och känner lugnt. Vid 4 kommer pappa hem och då ska vi och handla mat och köpa pizza :) Sen äre väl bara att göra sig redo för att åka till Insjö med min älskare och hans familj :)
Kommer nog bli jätte mysigt :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0