Har du rökt på eller ?


Efter vår lunch idag så halsade jag en ½ cola och då slog socker kicken + tröttheten ihop när jag tar av mig skon jag har trampat med i leran och tömmer den på sant (det var inte bara lite heller) Jag börjar tokskratta och kan inte sluta. Jag skrattade så jag fick tårar och Ola blev då frungen att fråga om jag hade rökt på?
Hahaha Självkalrt hade jag inte det. Men oj vad roligt jag hade där jag satt.

När vi var klara där efter två tiden så åkte jag, Emma och Sara till MAXI där vi var i ca 2 timmar.
Jag hittade mig äntligen ett par chinos från h&m och sedan lite annat på självaste maxi. Roligt har vi då haft det.

När jag komme hem hade jag hoppats på nya tapeter men se icket...
Jag ringde då till snubben som jag bokade tapetseringen med och frågade vad som hänt? ja han verkade väldigt förvirrad. Min tapetseringsbokning hade tydligen kommit bort eller dylikgt. FAAAAAN VAD LESS JAG BLIR!!!
Varför ska det hända just mig ?  Han skulle i allafall kolla upp allt imorgon och se hur snart jag kunde få min tid eftersom jag har väntat snart ½ på att få detta gjort !!!

Nu sitter jag nyduschad med mina nya byxor och korektur (stavning) läser vår analys men ska snart bege mig till pappa och hälsa på han en stund :D

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0