Helgen är räddad!

Ikväll har jag bara tage det lugnt. Blev en film tillsammans med Andrea. Har även fått helgen räddad efterosm min hemliga älskare har bjude med mig till insjön som ligger inärheten av åsele. Där har hans familj en stuga och imorgon kväll åker vi dit. Tror det kan bli roligt och mysigt :) Har ju bara hört roliga historier därifrån så ska bli kul att själv få se vad det är för ställe. Kommer tillbaka någon gång under lördagen eftersom min älskare måste åka med bussjävlen 9 på söndag morgon. Jag hatar sånna söndagmornar! Det är ju inte alls roligt att måsta kliva upp tidigt eller att jag vaknar själv senare under dagen. Det som är så mysigt på morgon att få veckan han och bara ligga kvar och dra sig tillsammans. Inte alls lika kul själv!

Men det är inte söndag än, utan först en hel helg tillsammas med min älskare :)

Imorgon hoppas jag att det inte alls blåser lika mycket, då ska jag ta mig ut och springa lite. Sedan ska jag in på stan och hämta mina nya gardiner som ska vara klar då. Får ju både csn + lön imorgon vilket känns otroligt skönt :) Men nu ska jag försöka leva snålt och spara.

Snart äre väl dax att plocka upp fötterna från fotbadet sen äre bara pissa å gå isäng.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0