Imorgon får jag åka hem :D


Idag äre torsdag och helgen närmar sig med stormsteg, och det gillar vi för då får jag äntligen åka hem.
Har i allafall haft fin besök för en stund sedan av Tobias och det var riktigt trevligt må jag säga.

Idag har jag i allafall vare på skolan sedan åtta och det har vare fullt upp hela tiden. Först hade vi föreläsning om innehållsanalys och sedan gick vi på en föreläsning som handlade om nåt dataprogram som även var på engelska, var lite svårt att hänga med ibland ;P Tur man inte har engelska föreläsningar i vanliga fall.
Efter lunch har jag och Sara jobbat på kanon bra med vårat arbete. Vandrade nöjda hem klockan 17 och vilar upp oss inför i morgon då vi ska ses nio. Sedan på eftermidagen får jag ta kvart i 2 bussen hem till Lycksele och väl hemma blir det till att byta om och äta innan jag rullar iväg på jobbet.
Tror det blir en rolig kväll på jobbet, fredagar brukar gå fort och det ska bli roligt att få jobba med Tobias också. Sen när jag äntligen slutar så får jag väl min belöning och träffa min hemliga älskare, som jag är lite avis på eftersom han redan har tagit helg. Helt otroligt egentligen att man kan hinna sakna någon under en vecka.

Ikväll ska jag diska och göra fin här hemma så det är roligt att komma tillbaka på måndag. Sen blire nog bara till att lägga sig i soffan och se på tv eller nån film :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0