Jag är sugen på en utlandsresa

Jag blev helt plötsligt så sugen på att åka utomlands. Har nyss smygit in på destination.se och hittat en resa som verkar bra till rimligt pris. Nån som känner sig sugen på att följa? Eller kanske man bara ska sattsa på en weekend till typ paris eller london kanske ?  Måste då först jobba ihop pengar innan jag har råd att åka nån stans.

Nu ska jag ta en dusch eftersom jag har kört en fys pass här hemma, jobbigt vare då. Men nu måste jag börja med träningen så jag orkar ta mig igenom blodomloppet utan att dö påvägen. haha

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: nina

köpa Iksukort? :)

2011-03-09 @ 16:14:21
URL: http://ninapartapuoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0