Måndag!

Oj vilken dag har jag haft alltså. Mamma messade Annika typ 20 över 6 i morse och fråga när hon skulle till umeå. Det visade sig att hon skulle åka vid 8 så jag fick åka med, för det föra så vare grymt skönt att åka bil och för det andra vare jätte skönt att slippa sitta på skolan en timme och invänta de andra.

Jobbade med PBL fram till lunch och det gick rätt bra, tycker vi var väldigt effektiva. Efter lunch hade vi som går allmänna "möte" med några lärare från oliak institutioner som berättade om olika kurser som vi kan söka till. Oj vad svårt allt känns. Jag har inte alls bestämt mig vad jag ska välja för kurser.

När detta möte var slut möte jag upp pappa på sjukan och vi tog bussen hem till mig. Mamma kommr bara en liten stund efter oss. Vi hängde upp lite grejer i sovrummet och ställde tillbaka spegeln i hallen. Sedan åkte jag med mamma & pappa till ÅC där jag handlade lite, sedan tog jag bussen hem igen och lagade mig middag.
Nu ligger jag i soffan och funderar på vad jag ska göra av min kväll. Om jag kanske ska ta på mig löpar kläderna och bege mig ut eller om jag kanske väntar med det till imorgon. Funderar även på om jag kanske ka hänga upp lite tavlor i hallen. Får se vad jag hittar på.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: nyfiken

varför har du inte lagt ut åselebilderna än unge dam? :)

2011-03-14 @ 19:13:09
Postat av: Emma

Hej du nyfikna. Tänker du på några specifika bilder från åsele du saknar ?

2011-03-14 @ 22:32:23
URL: http://emmablemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0