Marknad

Ja då vare marknads helg!
Igår jobbade jag extra under natten, fick gå hem kvart över 4 på morgon men kunde ändå inte sova längre än till 11. Har varit en snabbis på marknan med Lisa och köpt nougat och brända mandlar. Sedan for jag hem och fikade sen somnade jag på soffan i drygt två timmar. SKÖNT! För i kväll komemr vi hadet vi gör, ca 500 sålda förköp till hotellet men vi kommer vara väl förberädda kan jag lova!!

Snart ska jag över till Lisa och äta middag :) sedan äre bara att ladda och bege sig då jag börjar jobba klockan 19.

Hoppas alla som ska på hotellet får en roligt kväll, det kommer jag och Lena i allafall få på statoil utan tvekan. Och vi kommer att må awsome imorgon jämfört med er, plus att vi tjänar en massa cach medan ni super upp dom och kanske till och med inte ens mins vad ni gjorde av dom.
Även fast det känns lite tråkigt att int få gå på hotellet med er så känns det riktigt bra att jobba! Jag får ju träffa alla glada jävlar ändå ;) Nästa marknad äre väl min tur att få vara på den andra sidan och supa bort alla pengarna och inte minas de. haha

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0