Nöjd!


Det blev tre effektiva arbetstimmar på skolan med gänget idag. Och vi är klara med rapporten. Det var riktigt roligt att jämför upplägget med en av de andra grupperna, ska bli kul att se den tredje gruppens rapport.

När jag kom hem just före klockan 1 så bytte jag om och for ut på en runda. Idag sprang jag ner till ålidhem förvi östra paveljongerna och tillbaka upp på tomtebo. Det blev ca 3,7 km och klarade detta under 25 minuter. Känns så otroligt skönt att jag har gjort bort dagens träning. Har nyss äte en sen lunch och ska nu hoppa in i duschen så jag är redo att åka när mamma kommer på en timme. Det blir en snabb visit till Lycksele och träffa mina kollegor och kanske till och med min hemliga älskare :D

Skönt att det snart är helg :)


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0