Ny vecka, ny dag och nytt moment!

Idag har vi kickat igång ett nytt moment, det är näst sista momentet innan sommarlov och det känns som att tiden bara kommer rusa iväg. Sitter hemma nu och ska frösöka läsa mig igenom den 30 sidor långa uppsats jag blivit tilldelad. Sen ska jag även försöka läsa lite från kurslitteraturen så man börjar i god tid. Eftersom det är så fint väder idag kanske jag rent ska ta mej en promenad ner till ÅC och köpa lite frukt, blev så otorligt sugen på fruktsallad och glass. Så när jag har pluggat klart för dagen blir det min belöning.

Har även hängt upp mina nya gardiner i vardasrummet och det blev otroligt bra :)
Nu äre bara att forstätta läsa!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0