Onsdag!

Då vare onsdag igen, sitter uppe i cafe tornet och inväntar några gruppmeddlemmar som blivit lite försenade.
Igår satt jag och kollade på kurser som jag funderar att söka till hösten. Pratade med min bror fr att få lite tips och ideér. Han gav mig stränga order om att jag skulel söka upp studievägledaren för mkv och prata med hon/han. Frågan är ju bara hur fan får man tag i den personen och vem äre ? Tycker detta är väldigt otydligt enligt universitetets hemsida. Får försöka luska i det hela under dagen.

Sedan hängde jag även tillbaka tavlorna i hallen, det fick även komma upp en helt ny bild :)
Sedan låg jag bara död framför tvn.  Idag är en spännande dag! Min vän Elin fyller år idag så ikväll ska vi troligen ut och äta miggdag tillsammans, jag hoppas att det blir kina mat fan vad gott det skulle vara!!

Ha en trevlig onsdag!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0