Onsdag och det är lill lördag!

Lill-lördag och det ska firas! Dock har min hemliga älskare åkt tillbaka till skogen i Arvidsjaur, men jag och några av brudaran ska på stan och maxa till middag sedan ska vi på bio :)
Ikväll ska vi se min låtsas fru, tror den kommer vara bra och rolig.

Har tömt min hall ieftermiddags från alla tavlor på väggarna och tagit bort byrån och den stora spegel, Så nu äre bokstavligen helt tomt i hallen, nu ska jag bara styra in köksbordet mer mot sofforna så att killaran som ska tapetsera om på måndag tar sig fram. Fan vad bra det kommer bli med nya tapeter :D

Hoppas att vi jobbar som nå toka i morgon med PBLgruppen så kanske vi kan ta en ledig fredag, skulle vara riktigt skönt. Isåfall bär det av mot lycksele imorgon, och det ser jag fram emot för mina 400 bilder som jag har framkallat har kommit :P Oj vad roligt att få klistra in i album och ramar :D  Jag längtar!!!

Nu ska jag bege mig mot stan och möta upp gänget, ha en trevligt onsdagkväll!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0