Onsdag!

Idag äre onsdag, tycker veckan bara rusar iväg, men det är bra :)
Imorse råkade jag vakna klockan 8 och skulle vara på skolan 9. När jag skulleta den senare busse in så missar jag den mitt framför ögonen på mig. Då vara bara att vänta på nästa.
Jobbade på bra med PBL-gruppen idag, och vid halv 3 begav jag mig från skolan. Då vandrade jag till sjukan och överrraskade pappa med plopp och aftonbladet. Glad blev han! Vi satt och pratade i typ en timme innan jag tog bussen med Emma till strömpilen idag igen. haha

Jag hittade lite praktiska prylar som fick följa med mig hem. När jag kom hem så har några få våder kommit upp på väggarna i hallen. Men köks/vardagsrum väggen är klar och det blev så underbart fint :) Hade dock varit 1000 gånger finare om jag hade fått hela vardagsrummet tapetserat. Men får nöja mig med detta, det blev då hur många gånger som helt bättre än vad det var tidigare. Då det fanns en massa äckliga fett fläcket på väggen brevid spisen. Och det är inte jag som gjort dom!

Hoppas hallen bli klar imorgon så jag får börja hänga upp skaer på väggarna igen :)
Måste säga att jag har nog aldrig varit med om en så seg målare som tapetserat nån gång. Ska man verkligan behöva ha tre dagar på sig för att spackla och tapetsera två rum ? Mitt svar är nej, men snart äre i allafall klart!!

Nu ska jag vara duktig och diska undan högen som har väntat allt för länge och sedan ska jag lägga mig i soffan och se film. Ladda inför morgondagen. Ska infinna mig på skolan 09,00 imorgon.
Blir även jobb i helgen med. Har nu gått över till att jobba varran helg istälelt för var fjärde så det kommer bli mer pengar in på kontot varje månad, och det gillas!!
Är egentligen inte min helg men victor skulle till fjällen idag så jag ställer upp :) Då får jag vara ledig i två helger i stället :P

Nu ska jag sätta fart med disken.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

vill se bilder sen på hur det blev!

2011-03-09 @ 20:58:30
URL: http://duonlyliveonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0