powernap i soffan

Efter middagen somnade jag visst till i soffan typ 40 min. Skönt vare då. Känner mig helt slut på.
Har nyss hängt upp en tvätt och pulat in en del i torktumlarn.
Har lagt mig i soffan igen och örsöker hittat nåt bra på tv. Kanske rent ska starta en film ;)

Målaren komme aldrig tillbaka ... Han dyker väl upp imorgon. Då förväntar jag min fan att detta ska vara klart.
Ställer jag för höga krav då ?

Själv är jag sugen på att gå och se the black swan imoron men vet inte om jag kommer lyckas få med mig någon av mina vänner eftersom några var sugen på att dra på pipes, drar alla dit kanske jag också måste överväga saken.

Nu blire mys i soffan i allafall :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0