Sista dagen i månad Mars


Min kväll har bara rusat iväg. Skypade med strorebror i 1 timme och 40 min typ. Sedan har jag städat undan lite här. Har nyss diskat undan och även anmält mig och mitt lag Den rådande genusordningen till blodomloppet och det är även betalt, så nu finns inga utvägar. Hela laget är anmält till 10 km löpning. Mitt mål är att självklart klara att springa hela vägen. Men skulle det vara så att man måste gå sista kilometern så vem bryr sig?!

Nu ska jag packa ihop kläderna inför helgen och sedan äre nog bara att krypa till kojs :)
Fick även ett mess av min chef ikväll att det finns lite lediga pass under maj månad och när jag kollade i min kalender så vara inte många jobbar helger så måste kolla i morrn om nåt passar mig. Hoppas!!
Skulle ändå vara skönt att jobba mycket i maj så man får bra med pengar i juni då det är sommar och man vill göra nåt kul! Lite arbetsnarkoman varning på mig snart kanske ??

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0