Sköna söndag!

Det gick rätt så bra att installera nike+, ringde min bror så han fick hjälpa mig lite men nu äre klart och jag testade att springa. I veckan hoppas jag på bra väder så jag kan komma mit ut mycket  :) känns så mycket roligare att springa när jag har nike +!

Har jobbar ikväll och tiden har bara sprungit iväg. Jag fick även sluta 30 min tidigare, vilket var skönt eftersom jag ska upp så tidigt imorgon så nu ska jag lägga mig och sova.

Imorgon blir en bra dag. Först blire jobb med PBL gruppen och sedan kommer mamma & pappa på besök till mig. Mamma ska ner på jobb och pappa på återbesök till sjukan. Så jag behöver inte släpa omkring på min stora bag hela dagen för den tar mamma och pappa med sig. Ska bli kul att höra vad dom säger om de nya tapeterna :P

Nu MÅSTE jag skynda mig att sova

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0