Söndag

Imorse vakande jag just efter 8 och sedan låg jag kvar in i det sista till halv 9 då vara bara att klä sig och skjussa pojken till busstationen. Sedan åkte jag hem till pappa som fortfarande låg och sov, så jag kröp till sängs jag också och sedan väkte pappa mig igen vid 11. Det var skönt att sova!
Efter frukost/lunchen så åkte vi till backen där landstinget bjöd på korv med festis och liftkort för de anställda. Så nu har jag invigt min nya burton bräda och den känns jätte bra.

När vi kom hem var jag så trött så jag la mig framför tvn med lite godis och en film. Har nyss äte middag och egentligen hade jag tänkt ta mig tillbaka till Umeå ikväll men så blir inte fallet. Mammas kompis skulle ner 07,00 imorgon och ville gärna ha mitt sällskap + att mamma ville hinna träffa mig lite också, gratis resa till umeå så jag stannar mer än gärna tills imorgon.

Kvällens mål är att ta en dusch och lägga mig tidigt men det blir nog inte så svårt, känner mig helt slutkörd efter 2 dagar ute i naturen. Men längtar redan lite till påsk då det bli Insjön igen och kanske nån fler powernap i solen.

Igår bestämde även jag och min älskare vad han skulle få i födelsedagspressent. Vi kom fram till att 72 pussar under hela hans födelsedag. Det blir 3 st/timme närmare bestämt 1 puss var 20de minut.
Ja det blir nog en bra pressent, kan dock vara lite jobbigt bara att komma ihåg att pussa han på natten, vilket jag skulle måste ha bild bevis på för varje puss, hihi ser väl hur det går.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0