Söndag


Oj vilken helg jag har haft :)
I fredgas så var jag shaffis åt min hemliga älskare och viggan, Såg lite hockey med dom och sedan hängde jag med andrea, matte och ida en stund. Vid tre tiden på natten ville mina pojkar ha skjuss hem så det var bara att klä på sig och hämta dom :)  På lördag åt jag och min älskare lunch och sedan satt vi ute i solen en stund. Vi letade e
även fram hans gameboy och undertiden hittade vi super söta teckningar som han gjort när han va liten.

Vi såg några avsnit av pokemon innan jag åkte hem och duschade. När middagen började bli klär hämtade jag min pojke som skulle äta hos oss. Fan vad gott de var med tackos!! Sedan drog jag till Emma och min älskare till jonte.
Vi hade en awesom förfest som bjöd på det mesta. Har för första gången sett en man äta upp en hel desertost på en gång.  Sedan fick Jonte och min älskare skjussa oss till hottan, där hann jag bara till baren då jag blev bjuden på en cider. Satt och snackade mest med malåbor och sedan hämtade pojkarna upp mig och vi åkte hem till min älskare.

Han klev upp tidigt i morse och åkte tillbaka till Arvidsjaur och jag fick ligga kvar där jag låg. Vakande när mamma messade mig typ kvart över elva. Då var jag helt ensam i min älskares hus förutom katterna. Jag bäddade sängen, klädde på mig och sedan fick jag bara vänta på att mamma skulle komma och hämta mig. Men just när hon skulle komma hade telefonen börjat ringa och sedan hade dom fått besök så jag fick ligga och läsa kalleanka i typ en timme. Men de va ganska så mysigt de med.

Har hunnit vara på dollar i eftermiddag och köpt lite ljus som jag nu har stält i ordning. Det blev så fint :)
Har tagit mig tillbaka till Umeå och ligger bara i soffan och äter morötter + dipp coh ser på film. Men tror jag ska stänga butiken och lägga mig. 

Känns alltid lika tråkigt att sova ensam. Men förhoppnigsvis ska veckan gå fort, beräknas gå på helg på torsdag till lunch. Är mycket ledsen tjejer men det kommer bli Lycksele nästa helg med. Mamma är borta hela helgen och eftersom pappa inte får köra bil så skulle de vara bra om jag va hemma. Sen kommer ju min älskare hem också och det vill jag inte gå miste om.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0