STOLT TJEJ_91


Fan vad nöjd jag är som lyckades springa hela 5 km utan att stanna eller ramla ihop och dö på vägen. Utforskade umeå under tiden, spang efter nydala sjön och komme fram till nydala höjd sprng efter kolbäcksvägen förbi umeå energi vid ålidhem och sedan tillbaka upp på tomtebo. Hela 5.1 km blev det och det tog mig ca 38 minuter. Jag är jätte nöjd över att jag lyckads ta mig runt rundan utan paus, tiden kanske inte är den bästa än, men för att inte ha tränat på guv vet hur många månader så är jag ändå okey nöjd.  Nu äre bara att fortsätta komma ut regelbundet så ska ni se att tiden kommer bli bättre :)

Nu ska jag göra hemmabakad pizza till middag. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och ordna lite här hemma och se på tv. DH börjar ju äntligen om :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0