Tidig morgon!

Oj vilket P-möte det blev igår. Ola bjöd på en jäätte god smörgåstårta och det blevändå ett snabbt möte. Det tog endast två timmar. Efter mötet så åkte jag till Viggan där min hemliga älskare befann sig.  Det var otroligt roligt att träffa pojka igen, var ändå två veckro sedan, alldeles för lång tid sedan. Vid 23 tiden skjussade jag hem min hemliga älskare och sedan åkte jag hem och la mig. Blev uppstigning klockan 06,00 för avgång mot umeå med pappa och saaben. När vi är typ framme i ume, vid media markt så stog det fullt med poliser och vinkade in alla bilar som passerade. Vet inte alls varför men jag blir tog nervös när jag ska stanna för en poliskontroll. Dom kollade i allafall körkort och nykterhet och det var ingen problem jag fick köra vidare direkt.  Hela körningen gick kanonfint. Hade med en terumsmugg med te i bilen så jag höll mig vaken :) Jag har en förmåga att bli piggare av de.
Lämnade pappa på sjukan och sedan åkte jag hem och slängde ihop lite kläder att ha över helgen.

Sitter återigen i café tornet, med gänget och förbereder inför måndag med critical friends.
När vi slutar ska eventuellt jag och pappa på jula och coop innan vi åker hem.
Nu ska jag arbeta vidare, ha en bra fredag!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0