Tisdag

Redovisningen idag för Turistbyårn gick bra. Efteråt så gjorde vi klart rapporten och skrev klart protokollet om vår redovisning så nu är detta moment klart! Jag är alltså nu ledig fram tills måndag morgon då ett nytt moment börjar. Har nyss beställt kurslitteraturen till de momenten men måste på stan en snabbis imorgon och köpa en bok som behövs redan på måndag.

Tills middagx stekte jag kyckling och ris, mycket gott blev det. Nu hag jar vilat en stund och ska ta tag i disken och sedan tror jag att jag ska baka :) Sedan blir det bara en lugn kväll framför tvn. Funderade ett tag starkt på att ta kvällsbussen hem till LSE, men eftersom jag måste på stan imorgon så äre väl lika bra att stanna. Kan städa och göra fint här hemma. Nu kommer ett riktigt jobbigt moment som jag tror kommer kräva en hel del plugg så det kan vara en fördel om jag har de städat så jag inte kan börja med det när jag egentligen behöver plugga.

Men imorgon ska min mor till umeå så kan passa påa tt åka hem med henne om det förhoppningsvis finns platser kvar i bilen.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0