Torsdag!

Snart är det helg igen. Idag har vi hunnit ha två möten med PBL gruppen och det har bara gått bra tycker jag.
Sedan tog vi lunch och då lunchade jag med Sara :)
Vi planderade in att se The black swan ikväll och självklart ska vi ta lyxstolarna då ;)
Innan bio så drar vi en klassiker och maxar :D hihi

Imorgon ska jag försöka ta mig upp tidigt så jag hinner med 10 bussen från NUS till lycksele så hinner jag jobba nån timme med PBL innan jag ska jobbar på statoil.

Verkas som pappa inte får komma hem innan helgen, dom är lite seg på att göra nåt med pappsen, men det är kalrt att dom måste prioritera de som har allvaligare skador. Men snart så får han nog komma hem, hoppas jag.

Imorogn kommer även min moster & morbor på besök en tväris, ska bli trevligt :) Länge sedan man såg till dom.

Nu ska jag fortsätta med PBL så jag är redo och har gjort mig välförtjänt av bio senare.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0