Trötter

Vet inte riktigt vad som hänt mig, om jag med en fingerknäppning blev vuxen över natten för några veckor sedan. Blir alltid så himla trött tidigt på kväll. Går och lägger mig redan 22,30 oftast och lyckas somna innan 23. Nu har jag nyss komme hem från middagen i kina och oj vad gott det var. Jag åt buffe och jag fick backa bandet en gång och fylla på så gott vare!!

Nu ska jag nog bädda ner mig i sängen på en gång. Imorgon blire grupp möte klockan 09,00 och lite arbete, vi beräknas vara klara till lunch. Mamma skulle visst hit i morgon och ska hemma vid 3 på eftermiddagen så det blir ju kanon att åka med henne hem. Har som sagt P-möte klcokan 20,00 i morgon så jag hoppas jag hinner se min hemliga älskare innan mötet börjar. För efter mötet måste jag hem och sova dirr. Ska fan orka köra bil klockan 06,30 på fredag morgon, jag är typ nervös tur pappsen är med som co driver.

Go natt, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

EMMAAAAA, kan du inte fixa skype? vill så gärna höra din röst

2011-03-16 @ 22:10:23
URL: http://duonlyliveonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0