Effektiva tisdag

Har kännt mig väldigt effektiv idag. Först började dagen med förläsning om tryck- efterbehandling. Sedan blev det lunch på corona med Emma och Fanny, gick förbi akademibokhandeln och köpta mig en grafisk kokbok innan vi begav oss tillbaka till labbet. Där påbörjade vi att skriva en sammanfattning til ltenta 1 och vi är nästan klar med den, så jag och emma bestämde oss för att påbörja att skriva en sammansfattning till tenta 2 redan i morgon så äre bara att plugga in allt sen. Har även hunnit läsa ett kappitel i min nya kokbok.
Nu är jag hemma och har precis ätet risgrynsgröt och druckigt julmust till middag. Fick lite julkänsla. Snart ska jag bege mig iväg igen, ska möta upp den av mkv nollorna på ÅC och sälja några böcker till henne och sedan går jag över till natty och har filmmys med hon och brudarna :) Det har jag förtjänat efter en sådan effektiv dag!

Hoppas att effektiviteten sitter kvar till i morgon med ;)

Tjigeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0