Fredagsmys i skogen

Då vare fredag igen och det känns skönt även fast jag varit ledig typ hela veckan ;P hahah
Är stolt över mig själv att jag klev upp 9,30 idag. Åkte då hem och fikade lite och sedan begav jag och Molly oss ut i skogen så hon fick springa av sig lite. Har nydligen lunchat med pappa och nu håller jag på att baka ytteligare en kokoskaka som jag har tänkt ta med mig till Insjön som det bärav till i eftermiddag. Så ska ut iskogen och ha fredagsmys, hoppas bara på uppehåll så att det går att sita ute vil elden på kvällarna, det finns ju nästan inget mysigare. Får se vad mer helgen erbjuder förutom trevligt sällskap.

Nu ska jag baka klart och sedan dushca och packa klart så jag är redo för avfärd. Vid tre tiden ska jag möta upp min far på stan vi ska kika på ett par "utebyxor" till mig och beställa pizza, mums!

Ha en trevlig helg, Tjigeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0