kanelbullens dag

Har typ vare ledig idag, träffa min grupp på skolan vid 10 och komponerade ihop några frågor till studiebesöket vi ska på nästa vecka, sen satt vi bara och chillade en stund innan jag vandrade till tåget och tog mig hem till Lycksele! Lyckades bli klar med photoshop uppgiften igår kväll så nu är jag ledig resten av veckan förrutom en föreläsning på fredag eftermiddag som jag inte har bestämt än om jag ska på eller ej.

När jag kom hem tänkte jag att jag skulle överraska mina föräldrar så jag sädade både uppe och nere och nu har jag hamnat framför tvn iväntan på att pappa ska komma hem från jobbet och vi styr ihop någon middag. Ikväll kanske jag bakar någor gott, fast inte bullar eftersom jag gjorde det för ca en vecka sedan. Och om jag blir lat kanske jag hälsar på någon av´mina vänner här hemma istället, får se vad som sker. Kvällen lär nog avslutas med ett besök hos christofer i allafall! :)

Ha en bra kanelbullensdag, Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: olivia

du får gärna hälsa på mej!!

2011-10-04 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0