Kvälls pluggning


Har spenderat kvällen med Emma ovh vi har försökt att tentaplugga. Båda kände sig less och trött men vi gav det ett försök och trotts att vi inte var peppade så lärde jag mig ett och annat, så jag hoppas att allt snart sitter där det ska. Vi pratade även en massa goja och smaskade på go saker, som tex mina raketskummisar som jag fick av min söta svärmor i söndags. Jag älskar bara själva förpackningen me innehållet var det inte heller nåt fel på.

Nu har jag i allafall förflyttat mig till sängen, ska lyxa och se ett avsnitt av svensson svensson s.2 innan jag somnar och surpla på oboj som en lite belöning till att jag varit så duktig ikväll :P
Har även hunnit prata med min far ikväll också, han ringde bara för att kolla så jag levde då han inte hörs nåt från mig sen i måndags förmiddag då han lämnade mig på tåget. Ja min pappa är allt bra gullig han. Min pojkvän påminde mig även att det snart är helg vilket innebär hemgång till lycksele igen. Men innan dess ska jag ta mig igen torsdag vilket jag tror bara kommer att susa iväg men sen ta mig igen en enormt lång fredag. Redovisningar och gärföreläsning från 8,30 - 17,00 och sedan skynda sig till bussen, hem äta, byta om och sedan jobba i två timmar innan jag får gå hem och kasta mig isäng. Men inget är ju omöjligt, jag ska nog klara av den fredagen lika bra som alla andra, men just nu känns den otroligt jobbig.

Go natt, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0