Helgen!

I fredags vare en ledig dag, så jag inhandlade mat till lördagens middagsbjudning med två fina pojkar :)
Sedan tog jag det lugnt innan jag började att jobba med Åsa som är så himla roligt att jobba med! Länge sedan vi sågs så vi hade mycket att ta ikapp, men vi hann med nästan allt :P När jag slutade åka jag hem och pratade med min moder och fader inann de gick i säng och jag åkte till mitt andra hem, kantarellvägen.
Där satt ett trevlig gäng pojkar och drack lite öl som jag gjorde sällskap och vips så blev jag dreas chaffis för kvällen.
På lördag så låg jag och christofer i sängen mest hela dagen, jag tittade på film och han sov/vilade för att huvudvärken skulle släppa, tycker jag var en snäll flickvän som hämtade fika, vatten och huvudvärkstabletter när han bad om det. Men han var en snällpojkvän när det var jag som hade lite lätt huvudvärk på söndag i stället.
Emil anlände i allafall till lycksele vid 17.30 och då åt vi inbakad fläskfilé tillsammans med christofer innan han skjussade oss till våra vänner där i allafall jag och matilda drack vin och pratade, spelade spel och bara myste. Sedan anslöt sig andrea också, och vips så var klockan efter 12 och vi bestämde oss för att dra mot hotellet. Böev där till strax före två då jag hade ont i huvudet som jag haft känning av hela kvällen och christofer fick hämta oss och hann mest bara hem och klä av mig så somnade jag när jag la mig.

Söndagen blev det en lugn dag, vi låg och myste i soffan innan jag skulle hem och duscha, äta och sedan åka på jobbet. Ja det var väl helgen i korta drag det. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0