Måndag igen ..

Då vare måndag igen men den här mpndagen spenderar jag till största del i lycksele. Blir inte avgång mot umeå förräns i eftermiddag då jag åker med mamma som ska på SVT och medverka i nån debatt, ska sitta och kika på, är som roligt att följa med hon ut på jobb i bland. Det gjorde jag ofta när jag var lite kan jag lova, och jag blir aldrig för gammal för att sluta följa mamma på spännande arbeten.

Helgen har i allafall vare bra, tage det lugnt, spenderade lördagen för på gymmet i 1,5 timmar. Trot eller ej men det var skönt och igår hade jag lite träningsvärk i magen. Sedan spenaderade jag och mamma några timmar på stan för att hitta ny lampor och hatthylla till hallen som vi gjorde om lite i går och blev hur bra som helst.
På kvällen var jag hemma hos Liza med några brudar och pimplade cider, hade lite nostalgi då vi lyssnade på 90tals musik och hade allsång, vilket förklarar den hesa rösten igår. När klockan närmae sig 12 valde brudarna att gå på hotellet men jag kände mig inte så sugen på det, så jag gick hem till jonte & Ewe där christofer fanns och kikade på när de spelade nhl innan vi åka hem.

Igår följde jag med mamma en stund på isladan där det var konståkningstävling, åh vad duktigt tjejerna va som vi kikade på. Jag  skulle också vilja vara så duktig. Sedan åkte vi hem duschade och tog på arbetskläder innan jag begav mig till knatarellvägen igen där jag blev bjuden på en supergo middag innan jag skulle jobba. Måste säga att den där familjen jag har ett förhållande med är ju för gulligt, dom anpassar middagstiden så att jag kunde vara med att äta innan jobbet :) Sedan blev det jobb i 5 timmar där det var full rulle innan jag åkte hem till kantarellvägen igen där jag och christofer fikade och såg film innan vi la oss. Kan lova att jag somnade som en stock när jag kröp ner under täcket. Imorse när jag skulle upp där vid halv 7 kände jag mig som en zombi. Men när jag kom hem la jag mig på soffan och vilade en stund :) vid halv 9 klev jag upp igen, har nu kopplat upp datorn och tagit fram så det bara är att börja tentaplugga.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0