Monday

Min lediga vekca gick hilma fort och vips så blev det måndag igen. Min helg i insjön var hur bra som helst. På kvällarna myste vi i soffan till film och massa gotta och på lördagen drog vi ris och skapade sedan en majbrasa fast i oktoberg. På söndag blv det hyfsat tidig hemfärd och sedan bjöds det på middag innan jag åka hem till furuvik och duschade. Pratade med min big-B emil i dryga timmen och sedan såg jag film och myste med christofer som titade förbi. När filmen var slut vare bara att skynda sig isäng för att orka kliva upp 5 i morse och hinna till tåget mot umeå.
Sovde för typ första gånger på kanske tre veckor på furuvik, eftersom jag har en speciell sovplats annars när jag är i L-town. Orkade inte ens bädda ut min bäddsoffa som jag skulle sova i utan la mig i stället i mamma säng då hon ändå var bortrest. Helt otroligt vad fort man vänjer sig att sova bredvid någon, har sovit med gubben i en vecka och igår när jag skulle sova själv så kändes det lite konstigt, detta kan dock ha berott på att jag hade en storsnarkande fader som låg på andra sidan sängen.

Idag jag har i allafall arbetat med min grupp och förberet inför morgondagens redovisning så nu ska jag laga mig nå middag och sedan bär det av ner till city för att gå på bio med min vän Emma "pungen" johansson. Kommer bli mysigt!! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0