Onsdag

Fan vad dagarna löper iväg! Måste ju beror på att det snart är tenta tax annars brukar aldrig veckorna gå så här fort tycker jag. Idag hare vare föreläsning på förmiddagen. Lunch med Elin och sedna grupparbete så nu är vi redo för redovisning på fredag, ska bara träna lite för mig själv här hemma.
Har tagit mig hem till Tomtebo nu och fått i mig nå mat, har till och med hunnit starta en tvätt :P
Emma dyker väl upp på en timma och sedan blir det tenta plugg, huva!! Har vi tur dyker väl Fanny också upp och förösker lära oss nåt :P
Har i allafall snart fått hem säsong 2 av svensson svensson, som jag ska belöna mig med att titta på ikväll då vi pluggat klart :)
Go kväll, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0