Onsdagsmys

Har haft en bra dag idag. Hade först sovmorgon till 12 då jag bestämt att möta emma och fanny på skolan men fanny fick åka till optikerna så vi skjötfram träffen till 13 istället, så hade en lung och skön morgon. Hann ringa och beställa tid hos frissan så nästa vecka ska gamm håret bort :)  Sedan jobbade jag och emma på i labet så att vi nästan blev klara med laboration 3. Nu ska bara de där helvetes kalkylerna in så äre klart men dessa kalkyler fattar jag noll av. Som tur är har jag en storebror som är bra på excel så han har lovat att hjälpa mig i helgen när han är hemma :)
När vi var klara på skolan tog vi en promenad till mariehem där vi hade mys med tjejerna, vi lagade tacos och sedan såg vi friends with benefits, riktigt rolig film fick då en massa goa skratt.

Kom hem för typ en timme sedan och har diskat undan mitt berg jag bygt på, har borstat tänderna och ska ny skynda mig isäng eftersom jag ska upp rekordtidigt imorgon, klockan 6 måste jag stiga upp så jag hinner göra mig klar innan bussen ut mot ersboda och vårt studie besök på IA neon :)  Sedan blir det nog stan med emma en stund, luncha iväntan på att min far ska sluta jobba och jag liftar med han hem. Har inte berättat det än för min loverboy så ska se om jag kanske lyckas överraska han, men tror jag kommer lyckas att försäga mig, får helt enkelt se hur det går :p Go natt, Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

fint! jag kanske hör av mej om jag får pimpla lite med er

2011-10-14 @ 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0