Sköna söndag

Har konstaterat att jag idag har gjort allt man ska göra på en riktigt söndag!
Seg upp i hyfsad tid, har myst framför brasan till en film med min pojke innan vi åkte till hans bror och fikade go fika. Har sedan blivit bjuden på middag av svärföräldrarna och sedan bara legat och tagit det lugnt och kollat på när christofer spelat dataspel ;P Ska nu strax bege oss till furuvik där det blir en söndagsdusch och sedan tv tittande, och packa inför avresa mot umeå i morgon. Kommer bli en lång vecka då jag som den toffel jag kan kalla mig själv har blivit allt för van att umgås med min kära så ofta, nog för att jag är tillbaka hos honom redan på fredag men tills dess så känns det lite som en evighet, denna känsla kan också bero på att jag vet att tentapluggandet sätter igång på riktigt i morgon.  Så nu ska jag passa på att avnjuta det sista av kvällen tillsammans med min man och även fortsätta njuta av den helt underbara helg jag har haft då inte ett piss har varit planerat samt att jag har vare ledig från jobbet, vilket känns hur bra som helst.
Kram på er, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0