Tisdag 18/10

Känns som dagarna bara springer iväg nu när jag är hemma i lycksele. Igår spenderade jag dagen till en början hos tandläkaren, detta var då mitt första besök hos dem sedan jag blev så gammal att jag måste betala för mina besök. Besöket gick i allafall bra och hade inga hål. Sedan åkte jag hem och åt lunch med storebror och pappa, duschade och sedan hängde jag med olivia. Vi pratade, skjussade hennes skadade broder och fikade på götas café. Gott med kycklingmacka! När jag komme hem hjälpe min broder mig med excel som jag har en uppgift att göra tills på fredag och sedan på kvällen dubbeldejtade jag och christofer med jonte och ewe. Vi planderade då nyår och kom fram till lite olika ideér som vi skulle fundera på några dagar. Sedan blev det bara hem och lägga sig.

Idag vaknade jag av en mardröm så messade min broder och bad han hämta mig så jag slapp vara ensam. Kände mig fortfarande rädd efter att jag vaknat. Väl hemma såg jag vänner, åt lunch och sedan jobbade jag klart med excel. Stor tack till min broder med ett bra tålamod när han försökta lära mig. Kan säga att när jag sutte ca 2 timmar och försökta knopa ihop det sista så vare fullt med myror i brallan. Sedan åkte jag på ICA och handlade inför kvällen middag som blev köttwook. Efter maten har jag även knopat ihop en chokladkaka med smörkräm samt ca 16 småfrallor som vi ska fika ikväll efter den gemensamma träningen som våran familj mest troligt ska utföra kring 8 snåret.  Ser mest framemot fikat om jag ska vara ärlig, heheh

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0