Tisdagkväll med min bästa vän!


Oj vad dagen har gått fort, och så duktig jag har varit. Började morgonen med att jag och min brupp redovisade vår layout arbetet och sedan satte jag mig i labet och arbetade med indesign iväntan på att Emma hade redovisat sitt.
När hon var färdig gick vi till lindell hallen och åt lunch med våra MKV kompisar innan vi gick tillbaka och gjorde kler hela indesign laborationen, innan middag!! Jag är så stold och jävligt nöjd över att den är klar. I morgon väntar dock tråkigare arbete då jag ska skriva en rapport på PC-bygget vi gjorde för snart två veckor sedan. Men ska bli skönt att få det bortgjort. Iallafall så när jag och Emma blev klara på labet så tog jag mig en promenad hem eftersom jag var så lat att jag tog bussen i morse. Väl hemma åt jag mammas goa lasange som jag hade en matlåda kvar av i frysen och sedan kom Lisa på besök. Hade riktigt trevligt, började fundera lite på nyår om vi ska boka stuga i fjällen eller vad som händer. Sedan fikade vi go fika och såg DH och nu har hon nydligen lämnat mig. Så nu ska jag snart hoppa isäng, ögonen vill bara falla igen efter att ha tillbringat hela dagen framför en datorskärm.
Imorgon har jag iallafall en välförtjänt sovmorgon, ska bestämt träff med Emma och Fanny i labet klockan 12. Innan dess har jag planer på att hinna duscha och ta en promenad till skolan så jag hoppas inte på regn i morgon.
Måste säga att det var så otroligt skönt att ta en promenad hem i kväll från universitetet, fylla hjärnan med frisk luft och bara få röra på sig, när man sitter still mest hela dagarna. Nu läggdax i allafall, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0