Torsdag!


Helgen närmar sig med stormsteg. Har tillbringat dagen universitetet och på förmiddagen förberedde vi vår redovisning som är på tisdag och på eftermiddagen förberedde jag mig inför morgondagens redovisning samt pluggade inför tenta 2, det var gode drygt. Jag och Malin tog en promenad till amigo på vägen dit utforskade vi naturvetarhuset lite och på vägen tillbaka stöter jag på tobias så blev stående där en stund och pratade. Malin orkade inte vänta på mig så hon sprang iförväg, och när jag kom tillbaka till datasalen så var typ alla borta. ahah

Kom i allafall hem just innan 17 och lagade mig köttfärsås och makaroner till middag, mums!!
Har nyss diskat undan mitt berg jag bygg på i veckan och även damsugit, så nu äre fint här hemma. Ska börja klä mig nu och bege mig till natty för att fortsätta titta på mia&klara och bara ta det lugnt! Men har ju budat på en klänning på tradera idag, haha blev tvungen att testa nåt nytt :P och nu äre bara några minuter kvar, men tror jag vinner för det är bara jag som budat om jag förstått detta rätt. Nästa steg är ju bara att komma i klänningen i så fall.

Ha en bra tosdagkväll, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0